Servicedesk

Brug vores Servicedesk, når du er fast kunde hos Dansk Microsoftware A/S. Klik på linket her for at gå til servicedesken: http://danms.zendesk.com

DMS Servicedesk kan ikke alene anvendes til supportsager, men også bruges til alle andre former for kommunikation mellem dig og Dansk Microsoftware A/S.

Med DMS Servicedesk er det enkelt at indberette og følge med i din supportsag. Du kan følge sagens prioritet og får en mail, når der sker nyt i sagen.

Historikken er med i de e-mails, som du får fra DMS Servicedesk. Samtidig kan du hurtigt svare på e-mailen, hvis du eksempelvis vil uddybe sagen.

Når du er logget ind, kan du hurtigt komme af med dit budskab ved at udfylde et skema med felter, hvor du kan skrive overskrift og emne, det system din henvendelse handler om, din beskrivelse samt din prioritering. Du kan også vedhæfte filer.

Har du ønsker og kommentarer til enten DMS Servicedesk eller vore øvrige systemer, er du meget velkommen til at oprette en henvendelse i DMS Servicedesk.